Hello Schmexis

Hej alla!
Idag var det ännu en dag på hundkurs, helt okej, tills mina monster till småsyskon, då blev det helt plötsligt lite pinsamt.

Snart är det dags att åka hem, fast innan så ska jag gå och leta upp en bok att läsa, så jag har något att göra liksom.

Jag fick lite störda tankar idag, och jag tycker jag borde dela med mig av min hypokondiker-sida:
Jag tänkte att kanske ligger jag i koma, och är typ hur gammal som helst, och allt jag upplever är bara minnen från mitt liv innan koman... Det är därför jag känner deja vu över en massa saker, för det har redan hänt en gång, och nu när jag skriver det här så har jag haft den här tanken förrut med, så håller det på i all evighet...

Jag börjar bli lite nervös att det är såhär faktiskt.. Tror det kan bli nyttigt för mig att komma hem, det var lite för djupt, och nu är jag rädd..

<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0