Mitt första dopp!

Det togs idag, så årets oskuld tog Linnea haha.
Vi kollade på Cloverfield, plågade Linneas ben, bastade med kläderna på, plågade hennes ben lite till... Gick en liten promenad, gungade, bytte om, sprang runt Lilla Essingen, badade... Det var min måndag!

Imorgon ska jag träffa min älskade Nora, vi får se vad vi hittar på, även så blir jag helt ensam igen imorgon kväll, till fredag den här gången... Så mina små kusiner ska sova här kanske på onsdag, då hade jag planer på att göra en riktigt fjantig kväll, med tv-spel och ja, allt dem vill göra helt enkelt =P Nästan kanske.

Nej, nu är det nog dags för mig att sova.. Inte för att jag är särskilt trött men det känns som om jag borde :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0