Öööh, varför kommer jag aldrig ihåg att jag är allergisk mot gubbar?

Jordgubbar alltså... Men det blev så långt... Jag har bakat, som vanligt, det är ett perfekt tidsfördriv för mig, eftersom jag är så jäääkla duktig :p Observera att jag gjorde kaffe-chokladmuffins, och JORDGUBBS! Det är nog det dummaste sen igår, som var en dum kväll, av okända anledningar (oooooh)  Min hals kliar, och tjockar till sig as we speak, det är en stor tradgedi, dessutom, haha min mage jäser, för jag åt självklart upp smeten, det godaste.... Det är en skum känsla.

Inga speciella planer alls, jag tar dagarna som dem kommer, ska ut och springa imorgon, om mitt ben inte är sin dubbla storlek då med, blev biten utav något, något riktigt elakt, så nu har jag värsta bölden typ på mitt ben, och det kliar som bara den.. Tror det är ett myggbett som gick snett och började jäsa? :p

Nej, nu tror jag att tvn ska få hålla mig sysselsatt, får ju aldrig kolla längre, det är ju bara allsång på skansen som är på här, (tack för den mormor =P)

Jag känner mig gammal

<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0