Aaa, Min Ipod Är Så Fin

Idag så var det shoppingdag, köpte the Host, Josie gets it :O och min ipod classic, och en tröja från forever 21, en bikini som jessica simpson gjort haha. TRE par hörlurar, två till mig, ett par till Josefinen, (som faktiskt kostade 30 spänn, men är 300000 gånger bättre än dem du har...)

Nu så har jag inget att säga, för jag ska leka med Ipod, men, Josefin angående tröjsakerna, du måste köpa eclipse special edition, så om du pungar ut 260 spänn till mig så köper jag med en ;)

Kommentarer
Postat av: Josefinen

Hörlurar!

Ok, jag är inte riktigt så rik att jag lägger 260 spänn på en bok jag redan har...

2008-06-13 @ 14:35:16
Postat av: Carro.... or is it?

OMG!!!!!!! FOVEREVER 21!!!! orgasming and stuff Var den affären så underbar som jag hade tänkt mig att den var??? Har du sett någon hobo än? Du vet, såna som sover på tidningar?? :O Did you make any fat friends??? :D :D TELL ME ALL!!!!!

2008-06-13 @ 15:41:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0