Det var nog en ganska lyckad dag ändå...

Jag hade i alla fall skitkul hela kvällen... Som vanligt kanske? Träffade en kille från min klass, det var ganska väntat faktiskt.. Vi gick runt lite, åt massa glass, eller jag testade ben and jerrys 'wich. Jädrar vilken glass alltså, och att försöka äta den samtidigt som man dricker en café cooler, aa lycka till va... :p haha nu mår jag illa och skulle kunna somna precis nu, därför jag skjuter upp harry potter tills imorgon, haha fastnade efter fjärde filmen :p då blev det intressant, vet inte varför :p

Om man inte kände mig just nu så skulle jag nog se ganska gravid ut, det är sexigt som fan :p hahaha, jag räknade ut att om jag blev preggo ikväll så skulle jag be a mommy i april, och tessan skulle behöva bli det i oktober, och virre i september, varför jag kom på det vet jag faktiskt inte.. Men men, jag har haft massa konstiga tankar, och kommentarer, det är såna kvällar jag gillar mest faktiskt...

Näej, nu kallar John på mig, John Blund that is ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0