...

Idag till middagen så åkte vi till Little Italy haha, det var gulligt, väldigt italienskt... MEN på vägen hem, (vi åker ju runt i tunnelbanan, för pappa insisterar på att det är det roligaste och coolaste sättet att göra det på, han menar att han vill göra som Seinfeld...) så lyckas vi hamna på expresståget, så när den åker förbi vår station så blir jag lite misstänksam och säger det... Vi bor alltså på 73rd street, och ska till 72nd, vi hamnar alltså på 125th, vet ni hur långt det är? :O det är typ 40 kvarter bort, I BRONX! Jag fick panik, och ja, det var hemskt.. Vi kom hem, nu är jag helt slut.. men jag kommer nog vara här igen om 7 timmar, det ger mig lagom tid att äta pop tarts, sova och läsa The host <3

Saknar er alla, <3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0