Fåglar förtjänar seriöst att bara... DÖ

Jag hatar fåglar, inte för att dem kanske gjort något mot mig, ja, förutom attackera mig när jag är på väg hem...

Hur som helst så var det frukost imorse, jag skulle antagligen kunna leva på american pancakes, och maple syrup:p haha iofs så behärskade jag mig den här gången och åt inte sirap utan något till..
Sen så åkte klassen till smedis, där jag och Carro försökte mata ankor med klubba, en anka fick en klubbit som fastnade precis ovanför ögat, såg ut som ett litet litet öra.

Hur som helst nu så måste jag städa i ordning för att ha ett prydligt rum att komma hem till, och sen så ska jag sova gott, eftersom vi ska ha avslutning imorgon =) Som består av att jag ska till Josefin efteråt och äta middag, åka hem runt tio för att packa mina väskor... Eller väska, sen ska jag spendera åtta timmar med näsan rakt ner i Twilight, OM det inte är en ganska bra film som visas såklart. Hihi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0