Fredag, men jag var säker att det var tisdag....

Hallå! Igår så var det en skum dag, haha träffade Polly, och Josefin, det var skumt.... :p
Josefin sov här för att jag inte skulle ha panik och gå runt med min tjocka kniv... Har jag redan skrivit det här?
Hur som helst, vi kollade på film, eller, ja, hon gjorde, jag somnade efter typ halva John Tucker Must Die, som vi såg.... tror jag sett den 5-6 gånger nu :p haha vi såg också Blonde Ambition, haha den var ganska dålig, men hey, Luke Wilson, det gjorde heka min dag, ja och han sjuuuukt söta killen som spelar Pipers son i förhäxad, han som kommer dit som vuxen, a skitsamma :p haha

Nu måste jag jobba vidare, haha  ctrl+c ctrl+v! :p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0