Glad midsommar!

Jag befinner mig just nu i skärgården hos min farmor och hennes Sten... Det är lite folk här, bl.a jag, och lite pensionister.... :p en som är nästan lika gammal som mig, fast ett år äldre, alltså är jag den enda som inte lagligt kan dricka... Inte för att jag skulle vilja göra det med sällskapet, men att kunna ha ldern inne skulle bara kännas trevligt. :p

inatt ska jag sova i en motorbåt, men vet ni vad? Jag är nöjd ändå, fööör, jag kommer vara helt ensam och kunna göra vad jag vill, något jag inte kunnat sen.. ja, innan sommarlovet började.. JAG KOMMER NJUTA!


Ha det så trevligt nu ikväll och gör inget jag inte skulle göra... (som att bada *hostMelanieHost*)

Kram

Kommentarer
Postat av: Josefin

Så hur gick det med Mr. Paperbag?

2008-06-21 @ 17:05:32
URL: http://josoofin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0