Grattis Virre!

Idag fyller världens sötaste Virre 17 år!

Igår var det en skön kväll, var hos Kim en kort stund, eller ja, från typ 4-9... Sen så gick jag hem och kände mig allmänt hängig så jag la mig i sängen vid 11, och sen har jag inget minne av resterande delen av kvällen, förrän jag vaknade vid 5 imorse av att tvn var på, haha, men somnade om sen... Jag känner verkligen att mitt liv styrs av att sova..

Städerskan är här just nu, så jag håller mig undan. Ska snart kolla på My Fair Lady, för det är lite klassiker. Sen ska jag göra mig klar för att träffa Virre, och Mathilda, Nastaran och Tessan? Vi ska fira henne lite, det är ju lite svårt att få ihop massa människor, när det är långhelg, alla åker typ bort... Men vi firar henne, så jag måste göra mig klar.... Det känns jobbigt, fast tror inte dem vill ha mig såhär dock :p hihih...

Ha det bra idag då =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0