Hej alla mina favoriter

Idag så var det ju dels shopping, och sedan gick vi på Times Square Comedy Club, det var lite sådär, alltså humor och det var väl kul, men ja, haha, svårt att förklara.

Det var något jag skulle berätta som var långt men nu kommer jag inte ihåg det längre, men det kan ju vara för att klockan är halv 5 på morgonen och jag har sovit mellan 1 och 3.... Jag är TRÖTT... Det är lite hmm... dålig stämning här just nu så jag räknar inte med sömn inom en snar framtid. Imorgon ska jag gå på Urban outfitters som ligger här bredvid vårt hus, och sen tänkte jag springa förbi Strawberries igen, det blir alltså en dag ensam på stan... Det ska bli otroligt skönt tycker jag, för att resa med mina "föräldrar" är som att skjuta sig själv i benet, det tar ett tag innan smärtan kommer.. Inte för att det gör ont, utan dem driver mig till vansinne...

Ja hur som helst, jag är lite uttråkad, och jag har lite lust att gå ut och köpa mig en frukost på Starbucks, men det är inte öppet ännu.... Ja, den här resan småsuger, i alla fall när jag är med människor.... Hu ja, haahahah =P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0