Hello people

Idag så vaknade jag SENT, jag går så på fel tid.... Hur som helst så har jag packat in mina saker nu, det känns bra, jag har ju faktiskt köpt ganska fina saker.... Senare om typ 2 timmar ska jag träffa Josefin, så hon får sin present :p haha och kanske åka till min farmors land, i skärgården, på en ö.... haha på DERAS ö, ja dem äger hela ön.... Det ni.... Hur som helst så vill jag ju mest bara åka dit för det ska komma en kille bara för min skull, och jag tycker det låter roligt, så jag är lite nyfiken vad det är för nån :p haha Annars åker jag till uppsala imorgon bitti, jag är inte säker än, det är svårt det hära...

Nej nu ska jag gå och korta min nya sommarklännings axelband som är för långa för mig, och måla mina tånaglar:p haha sen göra mig klar för Josefinen =)

syns säkert senare <3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0