Ja, jag är pigg nu, men fråga mig igen om en timme...

Alltså nu är jag inte ens säker att det är ikväll haha, jag menar, det står ju 1a juni, men om jag inte misstar mig så är det den 2a nu.. Men samtidigt om det inte var ikväll, varför har jag då inte sett vilka som vann på hemsidan, eller sett första scenen när jag sökt på Twilight på tha internet? Nej någon måste lära folk korrekta tider dammit!

Aja, pigg nu efter min första Red Bull, fast det är kallt här, så det kommer bli jobbigt att inte lägga sig ner, alltså för att värma sig.. Men jag ska fanimej klara det här!
Jag har sovit sen 9-halv 10, så är halvt-utvilad just nu. Ja jag kommer vara en zombie i skolan, men jag bryr mig inte! Kan sova på lektionerna, jag är rätt gullig när jag sover och avslöjar massa hemligheter, kan tänka mig hur det skulle låta "Kom hit nu Bella, jag ska inte skada dig! Oops, jag ljög visst, men nu när du ändå är död ska jag injicera ditt blod i min kropp så jag luktar sådär härligt för Edward och stjäla honom från dig. Det är okej eller hur? Äh, du är död vad spelar det för roll?" Haha, Alla får ett litet skratt =)

Nej, jag kommer nog vara så konstig hela dagen imorgon, det blir bra! Well I'll see ya all senare kanske, för NU BÖRJAR DET!!!!! :D Jag är sååååå taggad!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0