Jadu, midsommar var.. en ganska vanlig midsommar

Okej, så jag var ju ute i skärgården hos min farmor, som hade "parat" ihop mig med en Fredrik, haha och jag ska vara ärligt, han växte på mig, det första jag tänkte var att det inte var för mig, men sen i slutet, alltså ja, kanske inte för mig, men helt okej annars... Vad ska man säga, han hade så lätt kunnat vara supersexig. Men ändå, all creds till honom som¨ gått ner 24 kilo, nu var han superspinkig, och jag hade aldrig gissat att han vägt 24 kilo mer...

Hur som helst, det har vart en ganska skön helg, jag stannade ju en dag längre än vad jag tänkt, och idag så är jag skiiittrött det är inte ens lite roligt.. Fast jag har gått upp helt störda tider, plus att jag sov i en båt, jag får vara trött, fast igår så sov jag faktiskt i en stuga, ganska skönt, somna som en stock.. Haha.

Nej nu ska jag ragga upp lite mat, ihopp om att bli lite piggare, jag har ju lite saker att göra sörru =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0