Jag gillar att göra illa mig själv?

Jag har seriöst klippt mig i tån, inte för att det gör ont eller något, men jag klippte mig i tån... Det är helt stört...

Jaha, nu är det helg visst, och jag har lite halvdana planer, imorgon ska jag (kanske) äta glass med lille GH... Vet inte om det blir ännu, men det var planen i alla fall, sen vid 5 ska jag hem till Kimmie, det är grillning, hihi, Linnea och Tuva, och ja, mer människor, som inte är med "oss" kommer vara där.. Det blir kul..

På lördag fyller Virre år, vi hade planer, men nu vet jag inte längre.. Vi får se hur det blir med den saken..
Söndagar går i mitt vanliga tecken, det ska helst inte göras NÅGONTING! =D

Måndag ska vi äta frukost på Café v-någonting.. Man ser ju faktiskt inte vad det står på skylten. Både jag och Carro är sugna på american pancakes of course, eller jag är mer där för mapleysyrup (A)
Sen ska vi på picnic med klassen någonstans..  Man fick bada om man ville, men jag tror att alla som känner mig vet att det inte blir så =p
På tisdag är det avslutning, och onsdag spenderas på flyg! =D Yay!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0