Lärt mig min ipod...

Nu har jag massa roliga saker på min ipod.

Träffade Carro, Melanie och Josefin idag... Vi fikade på älskade Café blåbär, på fleminggatan (gå dit!) jag åt en blandning av 4 olika sallader, riktigt gott faktiskt..

Sen åkte vi hem till mig, för jag är ju helt ensammen =( och så spelade vi Scene it! för Carro älskar det spelet, och hon kom ju faktiskt tvåa idag, hon slog Melanie, och Josefin... Mig kan man inte slå, såklart... Jag vann med typ 20000 poäng :p haha.... (I am the MASTER!)

Nu sitter jag och halvkollar på Bobby, som är om Bobby Kennedy, jag längtar tills Elijah Wood kommer, haha han har bara spektakulära ögon i den här filmen, hoppas den är bra, man kanske lär sig något.....

Ha en bra onsdagkväll! Jag ska lida lite av att Criminal Minds inte är på tv ikväll, men annars njuta av min ensamhet :p haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0