Leaving on a jetplane

Idag åker vi hem sk bli riiiiiktigt skönt....
Josie, glöm inte att vi ska se fotboll imorgon.
Pappa har köpt köpt en minidator som jag nu försöker skriva på, det är skitsvårt, knapparna är för små...

Idag, förutom att vi åker hem, så ska jag ut och köpa pop tarts, twinkies, och lite andra såna saker. Ska köpa raspberry scones och vanlijlatte från starbucks me mig hem, min kaffe-sak finns inte, fast den är suuuupergod :(

Ska också gå på manikyr och pedikyr, om jag hinner och har lust, just nu tycker jag att det låter lite jobbigt.


Ha en bra dag, eller eftermiddag, här är ju klockan 8, men ni har ju 2? eller?

haha, skriver imorgon, då kanske jag visar mina bilder också, lovar inget...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0