Min skolas lärare är skumma

Idag så sjöng och dansade dem, eftersom det var skolavslutning... Det var allmänt obekvämt och ja, det var nog bara obekvämt, Josefinen har filmat och så fort jag får den kommer den upp här såklart, haha det är sjuuukt illa....

Min packning är klar, tog mig 10 minuter, hoppas ni inser hur mycket jag kommer ha glömt då haha. Vi åker hemifrån kvart över åtta.

Ska snart lägga mig för att sussa sött, hela natten, alltså till klockan 6.... Hoppas ni alla såg fotbollen! Det gjorde i alla fall vi, och det var en ganska bra match, vi var astaggade och skrek högt haha...
 Sov gott alla, hoppas ni är redo för många bilder när jag kommer hem, om jag hittar en dator så skriver jag därifrån med, lovar inget, men kanske... Fast då blir allt in english, för jag orkar inte fjanta runt med å ä ö haha.

Kommentarer
Postat av: Josefin

Bye, bye, lover :'(

See you soon. Glöm inte ett par hörlurar till mig. Nu har du näst intill lovat...

2008-06-11 @ 16:21:10
URL: http://josoofin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0