New York New york

Det är ganska awesome här, har druckit iskaffe från starbucks, det var ganska gott, och jag ÄLSKAR den här staden!!!! Om ni fan bara visste... Haha, vi kom fram vid ett, hamnade vid madison square garden, ascoolt!!! Kom till vårt lilla hotell, sen gick vi ut, vi bor på broadway typ, och jag hamnade på barnes and noble, bokaffären, köpte eclipse... Köpte en enorm red bull, nu ska vi ut och äta middag... Haha, för klockan här är bara 7, så det är dags för middag... Skriver säkert sen när jag kommer hem, för att berätta klart om mina första timmar i vad som skulle kunna vara mitt hem, jag känner mig verkligen hemma... Obehagligt..

Puss och kram, eller haha XOXO See ya all soon, och jag kommer ihåg dina earplugs joosie, och Carro, jag letar redan Twinkies :p Haha = <3<3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0