Nu, min dag, i lång version... eller inte

Sååå, jag gick upp klockan 6, sen så duschade jag, och åkte till flygplatsen... Blev åksjuk, tyckte synd om mig själv. Insåg att jag var tvungen att äta, blev på dåligt humör... Såg Loa Falkman, skrattade åt gubben, för han var ganska kort :p

Sen gick jag på flyget, det kändes inte som åtta timmar, men ändå gjorde det det... Ja det är svårt att förklara...
Hur som helst, känslan man får när man kommer ut på gatorna här är helt obeskrivlig...

Ikväll var vi på något steakhouse, maten var väl okej, men i min kyckling så fanns det både ben och brosk, så jag mådde illa.... Men annars helt okej.. Sen var vi i mataffär, köpte poptarts! :D och bara för att det är så roligt, sprutost, det kan vara bland det äckligaste jag ätit, men jag bryr mig faktiskt inte, haha it's a freaky thing... Imorgon skall Ipoden inköpas, det är shoppingdag imorgon.. Jag har massa olika affärer att gå i... Jag hoppas att ni inser att klockan är ungefär halv tio på kvällen här.. men jag är sjukt trött, så ska sova snart.. Och det ska bli skönt...

Gud vilket trist trött inlägg, så nu ska jag gå och halvsova. Sov gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0