sitter här och ser allmänt jetsettig ut :O

Väntar på att flyget ska åka, ni ska se vår totalvärdelösa flygplats, finns inget, tror jag ska fota den så alla får se. man märker att man är på väg hem när mer och mer människor förstår varandra, nu är det nästan bara svenskar här....

Upptäckte också att mina jeans har färgat av sig på min nya fina brun-beigea väska, som jag för övrigt älskar, så måste nog skrubba bort det...

Sen vill jag bara varna att jag använder uttryck som är hälften svenskt och hälften på engelska, det kan alltså vara pralk, det är ett dåligt exempel. men jag kommer inte ihåg vad det var jag sagt idag, så, det ska alltså vara prata och talk.... Ja, det kanske släpper innan jag landar, men ifall att, så ni är redo alltså

P o K syns snart!!! 7 imorgon bitti är jag tillbaka i vårt land.

Kommentarer
Postat av: Josefin

Welcome back, love :)Vill veta ALLT!

Jag smsar dig lite senare.

<3

2008-06-18 @ 13:01:46
URL: http://josoofin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0