The Eagle Has Returned!

Vet ni hur saaaaabla skönt det är att vara i min egna säng igen? :O Obeskrivligt!
Så vi flög, landade klockan 1 amerikansk tid, och sju svensk tid, detta betyder alltså att sömn var ganska uteslutet, så jag satt och kollade på filmer istället, slutade med att jag grät till varenda en, vad var det för nåt liksom. Först The other Boleyin(?) girl, grät som ett litet barn, helt stört,.... Sen var det en med Ryan Reynolds, vet inte riktigt om jag gillar honom i seriösa roller... Fast jag grät.....
Sen kom The game plan, med "the rock", även här grät jag som ett litet barn, och jag TYCKER inte ens om honom! Nej det var frickin' illa.

Nej, nu ska jag ta i tu med mina fula naglar, som aldrig blev fixade, och sedan plocka i ordning lite.

Hejdå alla rara =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0