Trasig brödrost!!:O

Hur ska jag då kunna äta mina älskade poptarts? :O Hur hur hur? :O
Inte alls lika gott kallt faktiskt..

Hur som helst så vaknade jag nyss av att Ingelas amerikanska nummer ringde... Så jag hamnade här, idag ska vi ta en tre timmars båttur.. och gå på 5th avenue, haha det känns ja:p haha

Nej, jag känner verkligen inte att jag har något att skriva, eller jag kan säga att jag redan haft mitt första vredesutbrott mitt på Broadway, pappas fel....  och jag råkade trampa i en snuskig vattenpöl, med flipflops, det har ju inte regnat, utan det är rengöringsbilarnas vatten, det var äckligt... och så köpte jag en skiva från nån snubbe på gatan som hette ImahnJ, haha det skulle vara lugn musik, men det vet jag väl kanske inte, han beskrev det som rap, med rockinfluenser, ja bra var det kanske inte:p haha

Nu går jag, hejdå <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0