Trött och upptagen...

Jag har planer för nästan hela den här veckan nu, detaljer kommer för varje dag jag lovar:p haha

Idag så är jag trött, och försöker verkligen tvinga mig själv att städa mitt rum, eftersom det verkligen behövs, eftersom alla mina packningar ligger utspritt här och där.. Hmm, tror jag ska äta något med...

Fick mina betyg idag, bara 2 g, i spanska och data, så inga nyheter där.. Ett mvg, visst det är lite, men jag är ändå ganska stolt, jag menar, det är ändå i engelska.. och resten vg dåra, inga ig:n.. Jag är bra nöjd..
Fick även schemat, det kommer vara film på fredag och måndag morgnar.. och tisdagar börjar jag tio och slutar 1, fredagar slutar jag ett, det är alltså ett riktigt bra schema, och inte alls sådär långt och jobbigt som alla sagt...  sämsta dagen är nog torsdag, börjar 10, slutar 5, men mellan 13.10 och 14.50 så har jag håltimme, haha, så ja, vi får se vad man hittar på då.... Nej jag är nog nöjd ändå, känner mig.... smart... och inte så nervös att jag ska bli stressad:p haha vi får se om det håller i sig hela året =)

<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0