Wide awake and happy!!

Ja, jag är inne på min andra Red Bull, jag börjar nästan fundera på att be dem sponsra mig eller något.. Haha, fingrar fungerar inte riktigt som dem ska... Är helt uppjagad, kommer vara en jobbig själ när skolan börjar tror jag..

Hur som helst, klippet, tre ord för att sammanfatta mina tankar: Oh my GOD! Jag tror att jag måste till USA igen sen i december... Hur ska man klara sig så länge? :(

Snart ska jag börja göra mig klar för skolan, det ska bli roligt.. haha har suttit i 1 timma och tjugo minuter än så länge, jag väntar på att klockan ska bli 6, då är det lagomt att börja göra jobbiga ljud..

Jag har ett myggbett under min fot, det är en ganska jobbig känsla, och ett annat på andra foten, fast då är det på ovansidan...

Nej tror jag ska börja plocka i ordning här nu, kollade i vardagsrummet med stor tv, :p det var ändå ingen här, förutom under pre-show, då kollade papi med, och han skrattade åt hur jag betedde mig under Twilight-delen haha.... I could freakin' marry RPattz, just to say I've been with Edward... Ja, jag är trött, jag ska vara tyst nu....
Sov så sött nu de sista timmarna! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0