Yeez, fifth är en shopping-gata från... helvetet?

Alltså jag har gått HELA fifth, från Harlem till något, eller egentligen har jag bara gått typ halva, men om ni kollar hur långt det är så fattar ni... Mina fötter värker, my legs are cramping... Jag lider...

Handlade lite på Henry Bendel, hittade originalet från Gossip girl, ett diadem alltså.. Och så handlade jag lite på Banana Republic, men bara för att jag vill ha påsarna haha.

Nu ska jag lägga mig och läsa lite, imorgon är det ännu en shopping dag, ska välja rätt skor då....

Hur som helst, Carro, forever 21 är inte som du trott, jag gick in, och det jag såg mest var bikbok-kläder, eller kanske Gina, det är neonfärgade fuuula klänningar och sånt, jag letade som en dåre efter kläder och hittade EN tröja... EN!

Aja, see ya all! Imorgon ska vi som sagt handla, ska till Chinatown med hahaha, det ska bli kul, har redan sett det på kvällen.. Ajuste, var upp i Empire State Building, jag ska så visa bilder, men det var inte så spektakulärt faktiskt.

Kommentarer
Postat av: Josefinen

I'm in desperate need of pictures, love!

2008-06-14 @ 13:04:25
Postat av: Carro.... or is it?

gråta för sig själv i ett hörn

2008-06-14 @ 20:56:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0