Att stackarn aldrig kan vinna =(

Haha, kvällen var ganska rolig, jag och Melanie satt och skrek, ofta när ingen annan gjorde det.

Hur som helst så var vinnaren ikväll elevrådsordförande Patrik Lilja, som sjöng Vindarna viskar mitt namn av Roger Pontare. Väldigt vackert med en scennärvaro som hette duga! (Haha jag är så gammal det bara går).

Sen kom en jonglör som var sjukt bra, men kanske inte värd andra platsen.

Trea kom en kille som är grym på att härma Michael Jackson, han var med i Rålis talangjakt, för två-tre år sen med, kommer ihåg honom, då han knäckte med.... Men han vann aldrig, och han verkar ha den oturen än... =(

Filmer får ni se imorgon, är väldigt fina filmer om jag får säga det själv, på nästan alla bidrag =)
Sov gott allihopa =)

Kommentarer
Postat av: Melanie

haha, det va ju bara vi som skrek ibland, fattar inte varför? :P Skrika e ju typ halva nöjet med att gå på såna där saker ;D

2008-03-10 @ 00:03:35
Postat av: Melanie

och Micheal Jackson kickade nötter! :P

2008-03-10 @ 00:06:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0