Död, som i.... död...

Igår var trevligt, men kände mig lite sådär halvmogen, bjöd över tre personer och lagade middag till dem, blev en carbonara.  Det var trevligt, tända ljus, ja allt, haha sen så kollade vi på andra chansen, skrek högt när Carola åkte ut, hennes min var helt oslagbar =D.
Sen spelade vi Scene It på Xbox, jag vann en gång, Josefin två, och ja, Virre och Carro kan ni ju räkna ut, synd bara för Josefin att hon inte fick njuta av det alls, jag är by far, den sämsta vinnaren man kan möta haha. Och en riktigt dålig vinnare också..
Sen så lurade jag i alla att se The Hills have eyes, haha oslagbar film, Josefin hoppade högt haha, alltid roligt. Sen låg vi och kollade på mtv amour, sämst musik, bara RnB med halvnakna tjejer, haha så vi låg där och klagade, sen sov vi... Och idag har jag legat i min säng, och städat upp såklart från igår. Ska snart plugga spanska, känns nödvändigt...


Nu ska jag halvsussa lite till, sen blir det middag och efter det.... plugg! Lycka =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0