Glad påsk alla!

Imorse så var det påskäggsletning... I år var det i form av en frågesport i mobilen...
Första frågan var en fråga som hade med pytaghoras (?) sats....  Som jag knäckte. Efter det frågade den hur man gjorde potatisgratäng, och då låg siffran jag skulle ha i receptboken. Sen så var det "om en man stod och skrek på Boulevard de Cliché, vilken är troligtvis hans favoritfilm" Detta är självklart Moulin Rouge, när Chistian står utanför och ropar på Satine :p haha Bara hardcore-fans kan sånt utan att kolla upp =O

Det var några frågor till men det känns så omständigt, haha.

Nu ska jag snart åka härifrån, Ni vet, ska ju till Gotland, för min andra påsk"fest" =)

Syns säkert senare ikväll=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0