Glömde min blogg =O

Jag kom inte ihåg att skriva igår, hade fullt upp med att halvsova framför tvn :p

Haha fick veta att det inte blir återträff, personerna som skulle fixa allt..... var inkompetenta, och ingen visste därför om det.... Sämst säger jag bara.....

Idag var Carro borta från skolan... Gullgumman fick alltså inte höra mitt tjat om incest. Haha förresten så drev jag Josefin till vansinne med mina åsikter om växthuseffekten. Jag anser nämligen att vi kan ju lika gärna förstöra allt, för då dör mänskligheten, och den har ändå bara bidragit med ont, faktum är tror jag, att även om vi hittar en lösning så kommer det bara fördröja allt, haha, alltså det kommer komma senare ändå.

Nej, nu kallar min säng på mig igen! :D Syns sen allihopa =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0