Goddag, ikväll ska vi kräkas på Carola!

Hej hej, min dag har varit väldigt skön, jag sov till 11, hela 6 timmar, alltså somnade jag runt 5... Jag är inte jättepigg, men det går.  Har städat mitt rum, förstört min byrå, haha en lådan, men ändå...
Pratat med GH, fick höra från Fatima att vi ska tydligen ha klassåterträff, det har liksom inte ens gått ett år... Men det ska vara på onsdag, och vi ska... Det här är bara tragiskt... men vi ska spela volleyboll, ute i rålisparken... Hör ni hur illa det är? Vi kan ju inte sitta ute en eftermiddag i mars! Det är för tidigt, om en månad så hade min inställning vart annorlunda.
Egentligen så skulle jag vart och handlat nu, men papi gjorde det åt mig haha!

Nu är rum städat och säng bäddad, som sagt, så nu ska jag lägga mig och kolla på el tv, för det är roligt... Fast programmen suger, men det hör ju inte till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0