Hej alla friska!

som vanligt när jag är här så går jag och drar på mig ett hemskt virus, så nu är jag helt trasig inombords och min hals är ja, ni vet en sån där stor gubbe som är med i tecknade serier, han som hugger ner träd, det är som att han står och hoppar samtidigt som han står med sin yxa och slår i min hals....
Ja jag har feber för den som undrar....
Jag blir så sorglig som sjuk, haha det är helt hemskt jag sitter BARA och tycker synd om mig själv, och skäller på allt o alla, jag passar alltså inte som sjuk....

Ska åka till apoteket och köpa allt som har med förkylningar att göra, för att underlätta flygresan hem idag, alla vet att det är piiiina att flyga förkyld...

Nej nu hörde jag att Svampbob var på tv, är man sjuk så är man, då kan jag lika gärna gå hela vägen och kolla på barnprogram!=0D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0