Hej mina trogna fans

Ikväll var en gudomlig kväll! Jag svävar på moln.... Eller ja, okej, jag är glad iaf.....

Först så var jag ju på tekniska, det var riktigt trist, men såg en som jag kände förr, eller jag känner honom ännu, men inte så bra... Det var riktigt obekvämt, för jag tror att han kände igen mig, och jag vet att jag kände igen honom... Men ingen sa hej.....

Sen åkte jag hem, bytte om och träffade Kim, vi åkte till Fridhemsplan, köpte nagellack till Kim, sen skulle vi gå och köpa det sista godiset till mina småsyskons ägg, och då slutade det med att jag köpte ett nagellack med... Ett som gör naglarna starkare..

Vi åkte hem till henne och var allmänna tjejer och pratade om killar, målade naglarna och åt hembakta chocolate chip-kakor... Supergoda.

Sen kom Kims storebrors kompisar och kollade på film med oss, haha, Lords of Dogtown, alla hade sett den förutom jag, som bara sett slutet... Så jag satt mest och psykade Kim... Det var kul =P

Nu ska jag sova, så jag orkar leta ägg imorgon bitti! Och även prata i telefon med min älskade Polly, och äta påskbrunch, och flyga till Gotland, för att äta påskmiddag, haha fullspäckad dag!

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0