Hemma, en extra dag av lov! =D

Som sagt, jag var hemma idag, vaknade imorse och mådde gris! Okej det kanske inte var så illa, men nästan.... Så jag hänger hemma idag, haha försöker spa:a upp mina naglar, så sitter med nagelolja på, dem har blivit så fula, så måste göra något bra.
Idag ska jag bara ta hand om mig själv, så ska gå och göra någon super-onyttig kolhydratslunch snart, som ska bestå av en bagel med philadelphia ost, och massa quorn haha, vet inte om det är så onyttigt, men okej jag kommer väl äta en champagnetryffel eller två med, det drar genast ner min nyttighetsfaktor =)

Imorgon så blir jag nog tvungen att gå till skolan, för jag vill se vad Carro tog med för present haha, ajuste, undrar om hon digga mitt brev... Haha får fråga ikväll.

Nej nu ska jag gå och äta lunch och kolla vidare på Rachael Ray, =) Haha vad äckligt pretantiöst det låter,....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0