Inte ofta jag skriver nu...

Godmorgon på er, eftersom jag somnade 11 igår så känner jag mig pigg nog för att skriva lite här. Fast synd var det ju bara att jag vaknade flera gånger annars hade jag nog vart pigg som en lärka nu....

Kläderna är på, snart sminket med, har ju gympa idag men jag orkar inte ta i så jag spelar att jag glömt kläderna, men hur jobbigt kan det vara, vi har ju ändå bara dans :S Jag dansar dessutom riktigt dåligt, så haha jag antar att det är lugnt.

Nej nu ska jag gå och dricka något, syns säkert senare idag, när jag ska plugga matte, för.... vem vill plugga matte?

Kommentarer
Postat av: Filip

PLugga matte är det näst bästa (efter choklad) när man vill bli på bra humör! ;P

2008-03-18 @ 15:55:38
URL: http://honom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0