Inte så stressigt som jag trodde

Det blev inte att jag gick till Kim, hon kände sig dålig, och ville att vi skulle komma sju, men kul att vara där i en timma och se filmen på den tiden, haha så jag gick inte istället..... Lite trist, men men.....

Snart kommer Josefin =) Melodifestivalen, yay! Jag står för att jag gillar att kolla på det.


Om 13 månader får jag inte bete mig som en unge längre, jag känner att jag kommer genomgå en livskris här nu.... Usch, det är illa haha. Jag tror jag ska hänga på en lekplats hela sommaren, haha och våren, hoppas ni alla ska med! Usch jag har jättemycket ångest nu =( Jag vill inte bli stor tror jag, så mycket ansvar att ta.... Vill vara liten, jätteliten =O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0