Jag drar ner folk i fördärvet? ;)

Haha, som ni alla vet nu så hade jag min "vilda" period i åttan, men jag vet inte, sen dess så känns det som att alla jag kommer i kontakt med går samma väg, efter mig. Haha, det är ganska roligt, som ekerötönten, han hade aldrig druckit något, ever, sen kom jag och Kim och Tuva, haha och så helt plötsligt nu när jag inte pratar med honom så ser man honom inte utan något "drickbart". Min gamla typ bästis, samma sak med henne, fast där blev det lite värre, kanske inte behöver gå in på det, eftersom det gick vääääääääääldigt dåligt där. Det här var bara exempel, jag tror att nästan hälften (kanske mer t.o.m) av alla jag kopplats ihop med har blivit halvalkisar som bara tänker på sånt, hahaha. Vet inte om jag ska skratta eller gråta =P Men hur som helst, vill ni bli alkoholister så var med mig ett tag, gissar att jag är så beroendeframkallande att när man sen slipper mig så bara måste man ha något nytt att fastna vid. Något att tänka på hörrni!

Hur som helst så var Tiffany's-filmen riktigt bra, Audrey Hepburn var gullgull.
Men nu ska jag kolla på Robins, haha Björn Gustafsson, man kan ju inte missa när han berättar om sin oskuld, och för er som undrar, nej jag såg det inte, men jag har spioner överallt som rapporterar vad han gör och säger... =)

Ha en kul kväll, kanske skriver senare, annars får ni höra om min lilla melodifestivalkväll imorgon istället haha!
*Yes, yes, I am a svenne, a svenne-deluxe!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0