Linas sista inlägg, i den här bloggen.....

Jahapp, så satt man igen, feber och dan, att mina syskon aldrig slutar smitta mig...

Jag har i alla fall under dem senaste dagarna kommit fram till att det var en extrem lättnad att inte behöva skriva ett inlägg varje dag, eller skaffa idéer vad man skulle skriva om, mitt liv här är inte så intressant helt enkelt. Det är mycket som händer som jag inte skriver, och då är det ju bara tråkigt, och det är mycket man känner man inte vill skriva, p.g.a att det finns folk från min klass som läser, och jag vill ofta inte att dem ser...

Så nu får ni chans att läsa det här, och imorgon vid någon tid så raderas den här lilla bloggen!
Ha det bra alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0