Min största svaghet

Jag har en mindmap att göra tills imorgon, för det första så mår jag så illa att det inte går att läsa i boken... Sen så vet jag aldrig vad man ska skriva och inte så det blir ganska dåligt...
Finns det kurser i avancerad mindmap-teknik? Om inte så borde det finnas.

Det värsta med hela grejen är att det är i historia, om det går bra och jag får minst vg- så har jag ett vg i betyg på den här kursen, däremot, får jag mindre så blir det att jag måste skriva riktigt bra på provet senare på terminen, hoppas alla förstår min panik...... Jag kan verkligen inte göra sånt här bra, så jag försöker göra det seriöst med färgpennor och många punkter, men det ser bara sämst ut!

Dåligt......
Varför ser inte mina ut så här? :
image142

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0