Mitt nya liv =)

Det innebär att jag ska sova tidigare, och dricka mer vätska, eftersom jag har helt sjuk vätskebrist, kolla upp symptomen och jag har alla =P

Men än så länge så funkar det inte så bra.... Jag är ju fortfarande vaken......
Nu har jag även räknat massa matte så det kanske går okej på provet imorgon =)

På fredag blir det fjortishäng på donken med Kim, och efter det ska vi kolla på saw 4, och kanske blonde ambition, beror på om det kommer fler eller inte ;) (YAY! om det gör det)

På dagen på fredag så kanske det ska bli återträff med min gamla klass (igen) vi får se om jag går, det tar emot lite, men kanske... Kanske....

Sen så har jag bokat flygbiljetter till Gotland, jag ska se till att komma så mina älskade småsyskon får sina ägg på rätt dag, och hinna äta påskmiddag. Jag ska äta två påskmåltider på söndag, det ni ;)

och nu ska jag gå, och reta GH lite =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0