Snart lov igen =)

Snart är det påsklov, och då är det prat om att vi ska åka iväg, först var det Kina som stod på menyn... Men nu lutar det mer åt New York. Ingenting är väl säkert, eftersom problemet med egenföretagande föräldrar så tar jobbet aldrig riktigt paus, men det är nästan säkert... Hur som helst så ska jag åka bort på lovet, spelar inte så stor roll var, men New York skulle ju  vara coolt, har redan blivit lovad att shoppa på (förlåt men jag måste, hahaha) alla affärer där dem är i Gossip Girl (skamligt röda kinder haha).
Åååh, det skulle vara så bra, fast nån gång kommer jag ju åka dit, så om det inte blir just nu så får det väl vara okej, men jag ska åka utanför Sverige... Och därmed basta!

Nej nu ska jag krypa ner i sängen igen och kolla på tv, syns ikväll ska ni se ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0