Snö............

Jag seriöst hatar snö... Det är bland det värsta jag vet... Det uppfyller liksom ingen som helst funktion. Den bara ligger där och är kall och omysig... Sen så fick jag veta (jag trodde nämligen bara att han var trött) att min lillebror var förkyld, så jag kanske kommer hem med en såndär mysig och härlig förkylning...

Idag så händer inget speciellt, annars, kanske får fnatt och bakar en kladdkaka, men borde ändå inte... Fick skäll igår för att jag inte ätit tillräckligt med godis på påsk, men jag är bara inte så sugen... Alla har vi våra komplex..

Imorgon däremot ska vi åka och kolla på hundvalpar! =) Vi ska ju skaffa oss en ny, och det blir en jack russell, tror det finns bild på hunden jag vill ha här nånstans. Och vad ska den heta: Honky-Tonk! Ja, min hund kommer bli mobbad av alla andra hundar, men det är ju klart bättre än dem som döper sina hundar efter märken, eller ännu värre, sockersöta gulliga namn, som voffsen, eller nåt sånt, min hund ska vara originell!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0