Sötaste på länge

Flicksen som jag är med i skolan, är alldeles för söta <3 Jag bad Carro imorse att köpa biljetten till talangjakten, sen får jag höra att både hon och Mellibelli köpt en, fast dem lämnade tillbaka en, men ändå, riktigt sött =0).

Nu ska jag äta lasagne,och sen kanske plugga lite till matte, funderar på att strunta i dem tal jag missat och bara hoppa fram till där vi är, och plugga på det andra till provet eller nåt... Är det smart eller dåligt?


I helgen kommer förresten folk till mig för att kolla på andra chansen, det ska bli riktigt nice, finns det något bättre än att bara kolla på det med folk? :p haha fast vi får väl se vilka som kommer, alla är ju inte så intresserade, men Josefin står förhoppningsvis överst på listan, min melodifestivalkompis ju :p haha 

Imorgon ska jag förresten ta med mig något som betyder något för mig till engelskan, och jag har ingen aning om vad! Men ska ta med mig flera saker så får Carro och dem välja med mig, för jag är helt blank =(
 
See y'all later.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0