Spanska, inte min grej...

Nu har jag pluggat spanska i två timmar, känner mig riktigt stolt, snart ska jag plugga lite till. Känner att jag måste få g på det här provet. Och just nu så känns det ganska bra faktiskt.

Imorgon så är det bio för mig, Virre och Carro. Vi ska se den med Johnny Depp, Sweeney Todd (?). Carro är ju typ det största Johnny Depp-fanet så, vad gör man inte för henne då, eller ja, okej, han är ju ganska het.

Snart ska vi tydligen skaffa ny hund hos mamma, en Parson Jack Russell, jag är nöjd så länge hundskrället heter Honky-tonk i mellannamn, att det alltså bara står med på "beviset" liksom haha.

Nu får vi väl bara hoppas att jag kommer utomlands på lovet, annars tror jag att jag går under....

Hejdå =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0