Sweeney Todd

Den var inte helt klockren faktiskt, lite för hmm.... inte grisigt kanske, men brutalt haha, jag mådde illa....
Av tio så får den nog en 7a... haha, jag vet, brutalt, det är ju ändå Tim Burton och Johhny Depp, men jag står nog för det. Fast att Carro tyckte den var kick ass.

Innan filmen så gick vi runt och letade efter röda strumpbyxor för det vill jag ha, men de enda jag hittade var orangea och rosa, inte min smak haha, så ska leta lite mer imorgon tänkte jag, idag så hinner jag nog inte.

Känner mig riktigt ivägen, vår städerska är här och jag vet aldrig riktigt vart jag ska vara, haha.

Snart ska jag börja sminka mig och så, sen gå till min farmor, för att fira farfar och min faster.
Sen ska jag bege mig till min kära Kim, och kolla på Lords of Dogtown, det är en slags återförening eftersom hon och Linnea inte pratat på ett halvår, men nu gör dem det, yay! Haha, och sen kommer Josefin till torget, ska träffa henne där och sen ska vi göra sällskap hem till mig och se finalen! =D

Kanske mellan min farmor och Kim, kanske.... att jag hinner åka till stan och kolla om jag hittar några röda strumpbyxor, hoppas!

Vi syns kanske ikväll, och snaaart ska jag försöka skriva något smart här, det är så ytligt allt, känner att jag skäms lite för det... =S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0