Tråkiga inlägg

Haha jag satt och kollade igenom vad jag skrivit senaste dagarna, allt är ju sjuuuukt tråkigt! Haha, men nu är jag hemma då kanske det kan bli lite mer substans i inläggen i alla fall =D

Hur som helst, idag så låg jag i sängen ca. 80% av dagen, sitter här med huvudvärk, därför jag inte skriver ordentligt, eller nåt...

Hoppas att alla såg melodifestivalen igår, haha, jag gissade 3 av 4 rätt vilka som skulle vidare. Enda anledningen till att jag inte fick alla rätt var för att jag har något emot Sibel, annars hade jag nog gissat på henne istället för Calaisa haha.

Nej nu ska jag lägga mig och kolla på A view from the top, som jag redan sett, inte särskilt bra, men jag ser den ändå!

Förresten så får vi se om jag går till skolan imorgon, lutar inte åt det hållet, men man får väl hålla tummarna =)

Kommentarer
Postat av: Melanie

Du MÅSTE komma imorrn :O har ju inte träffat Da Lajna på över en vecka nu :O :P

2008-03-02 @ 21:36:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0