Trevlig "torsdag"

Jag är fullt medveten att det är onsdag.........
Hur som helst, matteprovet gick ganska bra, det var 3 frågor som jag vet att jag får fel på, för jag räknade inte ens på dem, eller det kanske bara var två.. och sen blir det säkert några slarvfel. Men jag är nöjd ändå.

På väg hem från skolan idag så sprang jag och köpte ett nytt block, precis likadant som dem jag har i svenska och engelska, fast gult. Alla vet nog hur det ser ut, det är ett sånt från marimekko.

Haha, sjukt vad jag längtar till den andra april, hehe, jag menar Sverige pussas och kramas, kan det bli bättre än Johan Glans, Henrik Schyffert, André Wickström och Björn Gustafsson, jag är med andra ord en junkie till  komikersverige haha.

Hoppas att ni inte glömmer morgonsoffan, och speciellt, Benjamin! Haha =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0