Världens bästa storasyster... typ

Igår var en riktigt rolig kväll. Rätt låt vann...
Men jag halsade i mig två Red Bull på en halvtimma, och fick asont i magen så vi gick ut på promenad efter melodifestivalen. Vi hamnade utanför Kim och jag tänkte att dem kanske var kvar, Linnea ch Tuva alltså, så jag frågade om dem var det, vilket dem var, så vi gick in, och då var klockan typ 11, sen kom vi hem vid 3 haha, då lade vi oss i sängen och kollade på Gossip Girl haha, sen sov vi till 12, jag gick upp och duschade.

Lämnade Josefin vid tunnelbanan vid fridhemsplan, och gick och handlade lite saker, eller ja, röda strumpbyxor, två påskägg, såpbubblor och en blomma, äggen och bubblorna är till mina småsyskon, ska även fylla dem med massa godis, så det knappt går att stänga, men min lillasyster tål inte choklad, och "inte choklad-godis" är inte så gott i stora mängder så jag byggde på med något roligt också, för jag älskar bubblor, så det kanske inte var så osjälviskt som jag trodde?

Senare ska jag kanske till Kim och fika, haha hon vill ha mig där som moraliskt stöd typ.

Och snart ska vi säga GRATTIS till min älskade Linnea, som faktiskt fyller 16 på tisdag <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0