Vintervår

Är det bara jag som verkligen ogillar när det är sol och skönt, men typ 3 grader?  Jag tycker inte om det, vill ha det varmt, typ 10+ då trivs jag som fisken i vattnet.

Idag på gympan så skulle jag egentligen inte vara med, men det visade sig att det var teori, och då skulle det ju se lite dumt ut om jag satt bakom och bara lyssnade men ändå inte "deltog".... Men det visade sig att från och med så kommer jag inte klara ett jota, det är nämligen dans, och det är definitivt inte min starka sida, jag räknar med att det kommer vara allmänt pinsamt och ganska jobbigt. Vi ska sätta ihop en egen dans, hahahah! Hoppas alla hör hur larvigt det är, jag är lika böjlig som en pinne......

Fick även min present från Carro idag från Teneriffa, den var lite skum, men samtidigt så blev jag helt fascinerad, jag har fotat men det är så omständigt att koppla in kameran för bara en bild, så jag kan mobilblogga in den från skolan imorgon, det är där han står sörrni. Det är mitt skåp"skelett"

Jag är lite uttråkad, därför jag berättar om allting, nu ska jag hitta något litet att äta för middagen var inte ätbar, hahah!

Kommentarer
Postat av: Malin

Hatar när det är dans i skolan. Man skämmer ju ut sig!

2008-03-04 @ 18:54:20
URL: http://philura.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0