Äntligen!

Nu äntligen så har jag hämtat ut mina järntabletter, och det innebär konstant illamående varje kväll, men har jag något val? Nej det har jag inte....

Hur som helst så har jag vandrat runt hela eftermiddagen, sedan Josefin och alla lämnade mig. Skulle träffa far min så vi kunde hämta tabletter och han skulle ge mig pengar (A)
Jag har nu köpt present till min älskade bror, det blev ett sånt där spel som man kopplar direkt till tvn, och så spelar man, han fick ett med ett tåg, för det tåget är läskigt, det är roligt.
Sen får han en vattenflaska (astrist jag vet) med Spiderman på, för han har börjat gilla honom, men tveksam om han vill ha dräkten som jag tänkte köpa först.. Men jag tror att han behöver ha en ny flaska ändå, så det är väl bara bra!
Tänkte köpa en present till mig själv också, såhär innan jag skulle till dietisten och allt, men sen hittade jag som vanligt inget, så jag åkte direkt till henne, och där kom hon fram till att jag var frisk, inga störningar här inte... Och behöver inte komma dit förrän i oktober igen, för att kolla blodvärdena, =)

Ajuste, när jag var i Skrapan, för att bota min tristess så gick jag in i phonehouse(?...) och frågade vilken som var bäst av x1 och viewty... Han sa att Viewty var bäst kamera och sådant, men att x1:an hade det härliga tangentbordet, men att man var tvungen att vänta ganska länge på den, så jag lutar just nu åt den silvriga viewtyns håll. Antagligen kommer jag få magsår av den, eftersom den har touch-screen, och jag blir knäpp i huvudet av fingeravtryck på den mobilen jag har nu...

Hur som helst så tog det mig 50 minuter att komma från fridhemsplan och hem, eftersom det inte gick några bussar, på grund av UD-gubbar... och det visste inte jag så jag väntade ganska länge, tills jag började gå till västerbroplan där pappa var, sen så gick vi hela vägen hem, mina ben helt förstörda eftersom jag praktiskt taget var tvungen att springa till västerbroplan...

Och jag och Josefin har kommit på Melanies grupps dans..... Bara så ni vet, och den kickar....

Nu är det middag, syns kanske senare =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0